Kicsicake

Egy új, trendi süti bármilyen alkalomra.

 

Cupcake hozzávalók:

 

  • Zsófi és rengeteg sztori 
  • egy kevés citromhéj
  • pár csepp vaníliaaroma
  • szeretet és kihívás

 

...talán egyszer majd hivatás!

 

zsofi@kicsicake.hu

Csokoládé szünet egy tanulós hétvégére

2012.11.24. 13:19 - kicsicake

Címkék: csokoládé sütemény cupcake

sdc151871_1353755659.JPG_2337x1858

Szép napot mindenkinek!...Jah, hogy azt nem is lehet látni már napok óta? Amúgy most egy kicsit kisütött (végre!), de jellemzően az elmúlt napokról elmondható: szürkeség és balítélet felsőfokon, tanulásra kiváló idő (se!). Ma reggel néhány oldal jegyzet elolvasása után, úgy gondoltam tartok egy kis szünetet és sütök, hisz az mindig lelkesít. Benéztem az édességes fiókba és rögtönöztem. Twix, Snickers és Bounty. Összekevertem a lisztet és a kakaóport a sütőporral. A vajat az étcsokival, amit vízgőz felett olvasztottam. Habosra kevertem őket, hozzáadtam a cukrot, majd a tojásokat, a vanília aromát, a kakaóporral, sütőporral elkevert lisztet és a tejet. Beleadagoltam a muffinsütőbe, és a közepébe mindegyik fajta csokiból beledaraboltam egy nagy kockát. Mikor megsültek és kihűltek a Bounty-sra kókuszos, a Twixesre karamellás mascarpone krém és a Snickersesre mogyorós csokikrém került... Lehet, hogy az idő a cupcake-eknek se tetszett, mert a tészta valamiért nem úgy sikerült, mint szokott, persze azért szépen, lassan fogynak...én meg magamhoz veszem a maradék csokit (mert az elvileg serkenti az agy működését...de vajon ez tényleg így van?) és megyek is vissza tanulni!

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicake.blog.hu/api/trackback/id/tr194922923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maximum grimbus 2012.11.29. 16:43:44

hát, nagyon ügyes vagy, nagyon jól néz ki ez a kosaras kütyü amit csináltál :) ha elfogyna az erőd, vegyél bonbonetti desszerteket, most szép piros hondát lehet vele nyerni :) ly.my/csoki


süti beállítások módosítása