Kicsicake

Egy új, trendi süti bármilyen alkalomra.

 

Cupcake hozzávalók:

 

  • Zsófi és rengeteg sztori 
  • egy kevés citromhéj
  • pár csepp vaníliaaroma
  • szeretet és kihívás

 

...talán egyszer majd hivatás!

 

zsofi@kicsicake.hu

Sandokán Limonádé és dupla esküvő!!!

2012.10.11. 07:28 - kicsicake

Címkék: esküvő sütemény cupcake

Budapesten az egyik kedvenc helyem a Sandokán Lisboa bár a Hajós utcában. Egy csajos összejövetel alkalmával úgy gondoltam sütök egy adag epres-vaníliás cupcake-et, hiszen már többször meséltem róluk, de a lányok még nem kóstolták. Mindenki el volt ájulva, hisz el sem tudták képzelni, hogy ez a pici süti ennyire finom és dekoratív lehet…Cupcake evés közben limonádéztunk, sztoriztunk és egyszer csak Zsófi barátnőm, aki most már feleség, felkiáltott: „Zsófi, lenne kedved az esküvőmre sütni?” A válaszom mi más lehetett volna, „PERSZE!”. Egy hét múlva azonban, nem csak egy, hanem két esküvőre készültem, hiszen Zsófi barátnője, Bianca is szerette volna a sütiket.

Az esküvőt két kóstolás előzte meg, amikor négy-négy különböző ízű, színű cupcaket sütöttem…itt bevallom, hogy elképesztően izgultam! Tudtam, hogy a lányoknak milyen színű dekorációik lesznek az esküvőjükön, így olyanokat sütöttem, amik azokhoz a legjobban passzoltak. Nehezen hozták meg a végső döntést, mert mindegyik ízlett és tetszett nekik, az ötlet pedig hogy nem hagyományos, „habos-babos” esküvői tortájuk lesz, még inkább feldobta őket. Biánál a választás a málnásra, a kókuszosra és a vaníliásra esett, hiszen nála rózsaszín és piros szívecskék voltak a fő motívumok. Zsófi a krémszínű karamellás-kávésat, a halványlila áfonyásat, az étcsoki darabokkal dúsított csokisat és az ekrü színű kókuszosat szerette volna mini és normál kivitelben, mert nála a pasztell színek voltak a meghatározóak. A főpróbán a cupcakeket egy tortaállványra rakosgattam fel, és akkor találtuk ki, hogy hasonló tésztából és krémből az állvány tetejére süthetnék esküvői tortákat is. Biának egy málnás-tejszínest, Zsófinak pedig egy karamellás-diós tortát készítettem.

Íme a képek Bia és Zsófi esküvőjéről, amik szerintem magukért beszélnek. Külön köszönet Zarzsevszkij Violának és Láng Péternek, Bianca és Zsófi fotósainak, a csúcs fotókért :)

zlagzi_242(1).jpg

zlagzi_255.jpg

_LPP3647.jpg

blog1.bmp

Még egyszer nagyon sok boldogságot kívánunk nektek!

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicake.blog.hu/api/trackback/id/tr34831671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása