Kicsicake

Egy új, trendi süti bármilyen alkalomra.

 

Cupcake hozzávalók:

 

  • Zsófi és rengeteg sztori 
  • egy kevés citromhéj
  • pár csepp vaníliaaroma
  • szeretet és kihívás

 

...talán egyszer majd hivatás!

 

zsofi@kicsicake.hu

Még több kreatívitás! Bögrécs-cake!!!

2012.10.26. 11:28 - kicsicake

Címkék: születésnap ajándék kreatívitás sütemény cupcake

Hát ez úgy történt, hogy a nővérem éppen itthon járt és Brigi barátnőjével sztoriztak, kávéztak, ami egy szokásos hajvágós idill a Hairclub-ban. Szóba került a Kicsicake és a blog, és Brigiről, tesóm fodrászáról, tudni kell, hogy imádja az extrém, őrült dolgokat. Azt mesélte, hogy kicsit bajba van, mert a nagyijának szülinapja lesz, de nem tudja mivel lepje meg...mindig valami újat és trendit ajándékoz neki. Mondta, hogy biztosan szeretne néhány sütit, de a többi ajándékról akkor még nem volt ötlete… pár nappal később épp az IKEA-ában jártam és egyszer csak kitaláltam az ajándék másik részét. Felhívtam Brigit, és elmondtam neki, hogy arra gondoltam, hogy belesütöm a cupcake-eket kis bögrékbe, szépen becsomagolom, és így lehetne egy nem mindennapi ajándék. Trendi, aranyos, akár nagyis. Persze nagyon tetszett neki az ötlet, így tegnap el is vittem hozzá a frissen sült banános-diós és narancsos-csokis bögrécs-cake-et, amit nagy lelkesedéssel fogadott!!! Nézzétek csak, ilyenek lettek…

bögrécskék2_1.JPGA narancsos-csokis cupcake-eim...

bögrécskék.JPG...és a banános-diósak

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicake.blog.hu/api/trackback/id/tr774871167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása