Kicsicake

Egy új, trendi süti bármilyen alkalomra.

 

Cupcake hozzávalók:

 

  • Zsófi és rengeteg sztori 
  • egy kevés citromhéj
  • pár csepp vaníliaaroma
  • szeretet és kihívás

 

...talán egyszer majd hivatás!

 

zsofi@kicsicake.hu

Hogyan lettek a fagyasztott cupcake-ekből cake popok?

2013.01.21. 07:30 - kicsicake

Címkék: ajándék kreatívitás csokoládé sütemény cupcake

Úgy döntöttem rendet teszek a fagyasztóban...felhasználva a megmaradt cupcake krémeket és az előre kikevert tésztákat, sütök a hetvégére egy adag sütit. Ezzel csak egy baj volt, hogy nem mindegyik dobozra írtam rá, hogy melyikbe mit tettem. Találtam két csokis alaptészta kinézetű masszát, így gondoltam csinálok egy adag fincsi csokis cupcaket. Vártam pár órát amíg kiengedtek a fagyasztott masszák, betettem őket a sütőbe, és ahogy mindig szoktam 20percre beállítottam az órát. Amikor csipogott az óra megnéztem, hogy megsültek-e. Hát a közepe beesett és "nyers" maradt. Kiszedtem őket, megkóstoltam és rájöttem, hogy nem nyers volt, hanem az egyik adag massza nem alaptészta volt, hanem csoki krém. Na, most mi csináljak? Kókuszgolyót? Az annyira egyszerű lett volna. Inkább golyókat formáltam belőlük, csokiba mártottam őket és csokinyalókákat készítettem. Az eredmény pedig az lett, hogy megalkottam az első kicsicake popjaimat, amik egyszerűek, dizájnosak, és szerintem nagyon finomak.  


Csokis kicsicake popok

cakepop.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicake.blog.hu/api/trackback/id/tr125029841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása