Kicsicake

Egy új, trendi süti bármilyen alkalomra.

 

Cupcake hozzávalók:

 

  • Zsófi és rengeteg sztori 
  • egy kevés citromhéj
  • pár csepp vaníliaaroma
  • szeretet és kihívás

 

...talán egyszer majd hivatás!

 

zsofi@kicsicake.hu

Virág helyett? Cupcake!?

2012.10.08. 17:40 - kicsicake

Címkék: ballagás ajándék sütemény cupcake

Egyszerűen beleszerettem a sütikbe és a készítésükbe. A receptkönyveket naponta legalább tízszer átlapoztam, jegyzeteltem, ötleteltem, a cupcake-eket „tökéletesítettem”. Közeledett hugikám, Anna ballagása és szerettem volna valami nagyon különlegeset adni neki ajándékba, így elhatároztam, hogy csinálok neki egy cupcake tornyot, telis-tele olyan sütikkel, amik illenek hozzá. Általában szeretek rögtönözni! Reggel meglátogattam kedvenc zöldségesemet, aki azt tanácsolta, hogy ribizlit és áfonyát vegyek, amit persze megkóstolhattam, és tényleg isteni volt. Így elhatároztam, hogy ötféle színű sütit készítek vaníliás-citromos, ribizlis és áfonyás-fehércsokis ízekben. Anna imádta őket és nagyon tetszett neki, hogy tőlem virág helyett sütiket kapott…

116.jpg

Azóta, ha barátokhoz, ismerősökhöz megyünk a cupcake-eim alkotják az ajándékok egy részét. A kérdés, hogy „melyik cukrászdából hoztátok a sütiket?” általában az első, miután a dobozt kinyitják. Ilyenkor csak mosolygok, majd elmondom, hogy ezeket én sütöttem…

125.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicake.blog.hu/api/trackback/id/tr1004827042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása